typisk söndag

       2012-04-22 | 21:32:28 | KOMMENTERA HÄR! (0) | SHOPPING

har varit effektiv som satan idag, faktiskt. Varit en typisk söndag. Började med att skicka iväg massa mail, kände mig lagom vuxen sådär! Gjorde en uppgift som skulle skickas in i fredags hehe whoops. Sedan redigerade jag en film litta. Efter lunchen övningskörde jag med pappa, sedan väntades ett 30 minuters pass på roddmaskinen och en kall dusch efteråt. Har också gett mig på att sammanfatta matteboken till de nationella proven, vissa delar fastnar fantamej aldrig.

Anledningen till att jag inte bloggat på typ 7305 dagar är att jag helt enkelt inte haft något att skriva om. Har försökt äta så lite som möjligt och tränat så mycket som möjligt och det täker jag fortsätta med. Satt ihop ett träningsschema och ska även läsa några träningstidningar pappa sparat på, för att förbättra kosten och fettförbränningen! Igår var jag och mamma på skopunkten.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?