onsdagen den 8 augusti

       2012-08-08 | 20:50:31 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Nu har jag stått i köket tills fötterna inte pallar trycket längre! Ska dock po di igen snart... Ska göra min egna müsli & nötblandning, nomnom. Somsagt testat lite nya recept på senaste tiden, bra att frysa in till sämre tider (när skolan börjar & jag inte kan stå timmavis i köket). Jajaja, annars då? Njuter av de sista dagarna av frihet, igår var jag och pernilla på stan. Köpte ny skolväska och sånt. Har även hunnit med att va på tivoli, danmark & köttat satan på gymmet. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. 
 
keso, nöt & banan blandning | lågkalori-blåbärspaj | matmuffins med bl.a. morötter





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?