söndagen den 12e augusti

       2012-08-12 | 23:34:39 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

usch fy & blä, nu om en vecka är det slut på friheten. Så sjukt snabbt sommaren har gått, alla saker som planerades & löften som gjordes i början av sommaren bara försvann. Tiden fanns inte till. Så sad. Nä men den tiden den sorgen, ska njuta till max nu denna sista veckan! Klockan 9 imorse befann jag mig på gymmet för att köra ett konditionspass. En och en halv timme senare kom (sega) camilla dit, så det blev en halvtimme extra på cykeln medan vi snackade om hennes 3 veckor i turkiet. Åh vill också. Nu har jag fet träningsvärk, nice faktiskt.
 
Jajaja, jag har också övningskört både idag och igår. Under gårdagen blev det lite landsväg och parkeringsträning i grannhålan hjärup. Gick faktiskt jättebra för en gångs skull! Idag körde jag till Arlöv (!!). Det var första "resan" för min del, har bara övat på parkeringar & industriområde innan. Ganska kul faktiskt! förutom den enda gången jag fick motorstopp & såg hur irriterad han i bilen bakom blev. Hade lust att räcka fingret till honom. Eller få motorstopp igen med vilje muhaha. Imorgon ska jag sova länge & dega hela dagen. Faktiskt inte gjort det på länge! Ska hämta skolbusskortet med natta också. 
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?