torsdagen den 9e augusti

       2012-08-09 | 12:53:23 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Vaknade tolv idag, gick upp & hämtade en kopp kaffe för att lägga mig i sängen igen. Tittade in på några bloggar & blev sugen på att skriva lite! Ska snart dra mig ur sängen för att laga mig själv en omelett till frukost/lunch. Men gaah vilken träningsvärk jag har sedan igår, 10 min på roddmaskinen, ryggträning, 10 min på cykeln, axelträning & 25 min på crosstrainern gav iallafall nytta! Sen tog jag en powerwalk hem från alnarp dessutom. Förhoppningsvis är det så mina träningspass kommer se ut nu mera! Massor med kondition/förbränning/helkroppsträning + styrketräning på en muskelgrupp. Känns skönt att vara pågång! Idag har jag massor att göra, ska baka bröd, gå ut på en pw, läsa träningstidningar & planera de dagar som är kvar av lovet + något annat jag säkert har glömt. Nu märker jag att jag bara skriver på om massa onödiga grejer, dags att avsluta nu då & gå upp från sängen. 
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?