hejsansvejsan

       2012-01-30 | 17:50:08 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

intressant skoldag idag alltså. Först 2 timmars engelska med poesi, sen subway och efter det 3 timmars media, där vi filmade lite till en kortfilm (30 sek) för att träna oss till vi ska göra en reklamfilm! Mamma fyller år imorgon så inhandlade present till henne efter skolan, köpte en foundation till mig själv också. Sen snabbt in på jobbet för att hämta ett kuvert & kolla så jag inte missat nån tider, hann precis med bussen för att åka de 2 sista hållplatserna hehe. Nu har jag satt på myskläderna, tänt ljus och tvättat av sminket. Redo för att ta mig an allt plugg, om nagellacksdoften försvinner snart... Hej huvudvärk!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?