gårdagen

       2012-06-13 | 19:16:14 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

vaknade imorse med knappt nån röst kvar & ont i hela kroppen. För igår tog polhems 3or studenten! Började hos panda med mat & annat trevligt. Hans mamma fick för sig att hålla tal precis innan vi skulle gå till bussen, vilket resulterade att springa hela vägen istället. Men vi hann! Vidare till martin, startade med ett pollen/astma-anfall. Men som tur var hade han tabletter till mig. Ingen olycka skedd denna gången, phew. Hade väldigt trevligt under hela kvällen, när folk pratade om att åka hem insåg jag att sista bussen redan gått & nästa gick om 4 timmar. Så jag sov hos ebba istället. Kom hem halv 11 & stupade rakt ner i sängen & sov till tre. Blir en riktig bakisdag idag, har bara kollat film & tänker fortsätta med det! Men först lite mat i magen!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?