sjung om studentens lyckliga...

       2012-06-16 | 23:51:48 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

ungefär så mycket kan jag från studentsången.. får bli bättre till nästa år, då jävlar! Igår var det dock min älskade kusins tur. Spenderade kvällen i en lokal med massa trevliga töser & några tråkiga killar som stack efter ett tag. Sen var det ju skolavslutning igår också! Efter skolan satt jag, jonas & linnea på café 2000 och åt sallad, sedan sprang jag runt i massa affärer för att hitta något att ha på mig på kvällen. Hem snabbt för att byta om och fixa håret & vidare till utsparken! Idag har jag mått som jag förtjänar, inte gjort ett skit. Imorgon blir det andra bullar! Ska först träna, sen kommer morfar på fika & sen ska jag träffa natta! Sedan på måndag blir det shopping & tisdag: KROATIEEN!! ska bli brun i år. PUNKT SLUT.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?