detta fält måste fyllas i

       2012-03-13 | 23:02:51 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

ville bara berätta för er att jag har jäkligt ont i halsen. Det kom från iiiingenstans. Nu senare på kvällen har jag gått och snyftat också. Underbart? NEJ! Jag som vill träna imorgon. Idag var jag och pernilla i malmö stad och shoppade, jag köpte en midjekjol, som får mig att vilja träna imorgon ännu mer... Den sitter tajt. Kom också hem med ett par converse i denna färgen (fast tyvärr är de liite mer orangea i verkligheten) och en burk hårspray, den luktar gott. Mamma kom in och la min lönespecifikation (krångligt ord det där) på mitt rum för en stund sedan och nu är jag sugen på att shoppa igen! Var det nått mer jag ville berätta? Hmm... Nej. Åh så töntig jag är.
hittade denna bilden som jag tog i österrike, skäms lite.. dedär "tabletterna" är dock beroendeframkallande.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?