long time no see

       2012-03-05 | 11:31:49 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

hejhejhejhejhej... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, that's why I inte have skrivit anything here in a while. Egentligen borde jag varit på praktik nu, men jag har inte hittat nån plats att vara på = ledig denna veckan! Klagar inte. I lördags var jag och shoppa, köpte: svarta jeans (äntligen), myskofta, 2 par örhängen & nagellack + en present till min lillebror hehe. Som jag skrev i mitt lilla shoppinginlägg under så hittar man aldrig något när man är ute efter massa kläder. Buhuhu. Igår jobbade jag 15-22, intressant. Fick reda på att min timlön har ökat 4 kr sedan jag fyllde år... Kan jag inte bara bli 18 och tjäna 200 kr / timmen, hade fan vatt nice. Nu ska jag... hitta på nånting.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?