busy week

       2012-05-12 | 01:21:50 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Denna veckan har jag bara längtat efter helg, ovanligt seg, ovanligt jobbig, ovanligt dålig. Kommer antagligen känna så fram till NP i matte är över. Längtar. Tänkte göra en såndär lista så ni vet vad jag gjort denna veckan - för de är väl klart, alla vill veta vad jag gör om dagarna? Dah. Tidfördriv kallar jag det.
måndag: vanlig skoldag, träffade emma efter skolan.
tisdag: började 8 istället för halv 11, gick runt med pauline på stan lite. Somnade när jag kom hem.
onsdag: nationella prov läsförståelse -> hörförståelse -> muntliga = död = somnade när jag kom hem.
torsdag: skola halv 9 - halv 3, istället för att vara ledig (!). Tränade efter skolan, sen pluggade jag matte.
fredag: inga kommentarer.
lördag: höllviken!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?