paus från matteboken

       2012-05-22 | 20:08:00 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

nu om 12 timmar smäller det, sedan behöver jag inte räkna mer matte i hela mitt liv. Förutom på prövningen. Och på sommarskolan. Kommer fan hamna där, kan inte förstå mig på nånting av de gamla proven, fan. Det har precis varit långhelg, har inte bloggat pga de mentala förberedelserna inför imorgon. True story. Iallafall så fyllde nathalie 18 i torsdags, så vi firade henne med fondue på elysee i malmö! Kom hem vid 12 för att sätta mig med en uppgift som skulle lämnas in samma dag.

På lördagen kom pernilla hem till mig vid halv 3 för att städa huset och lite sådant, sen kom lite tjejer hit och åt tacos. Mina föräldrar var nämligen borta under helgen, så då skulle jag ha (min första) fest! Lyckad blev den, slutade på mc donalds vid 2 och vid 5 stack de sista. På lördagen fick jag städa hela huset som tog största delen av dagen & på söndagen jobbade jag mellan 7 & 15. Nu ska jag återvända till matteboken!




Postat av: Rolf "Roffe"

Hejsan, såg att du har en blogg emma. Hur går skolan?

/ 2012-06-04 / 13:34:42 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?