måndagen den 3 september

       2012-09-03 | 11:53:17 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Igår hände en sjuk sak. Kan inte riktigt förstå vad som hände, att det hände mig. Ska kolla upp det hos läkaren klockan 2, usch. Alltså stannade jag hemma från skolan idag, sjuk huvudvärk & yrselkänningar. Ahh, trött på skiten. Tänkte ta en dusch snart, äta lunch & piggna till lite. Man kan ju iallafall försöka. Efter besöket hos läkaren (om min kropp/huvud tillåter det) tänkte jag ta tag i fotouppgiften. Vi ska ta 10 bilder som symboliserar oss själva. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra. Men får väl göra det bästa av situationen, bra att ta vara på att det är ljust & den fria tiden..... Nu bara babblar jag. Föresten, jag skulle skaffa instagram igår. På min androidmobil. När jag väl bestämt mig för att skaffa skiten, så har de tagit bort appen från market!! Så jag laddade ner det på iPaden & hoppas nu på det bästa. Kan iallafall stalka vissa hihi. Ajja, babbel igen..... Hejdå.
 
saknar.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?