dag 4 på det nya året

       2012-01-04 | 21:42:14 | KOMMENTERA HÄR! (0) | INSPIRATION

Idag fick jag ett sluta-äta-massa-skit-som-gör-mig-fet-are-ryck. Mitt nyårslöfte, typ. Jag ska inte dricka mer läsk, har redan slutat med det en gång men började igen. Jag ska inte äta något på kvällarna till kaffet, det har jag också slutat med innan. Jag ska träna oftare, det har jag faktiskt kunnat hålla. Allt detta med start idag, jag har ett undantag - lingonveckan. Då får jag äta choklad. Jag har även kommit in i en chuck period. Serien alltså. Den är bra. Igår var nillskitoffskelli (Pernilla) hemma hos mig, mina föräldrar var i tyskland. Vi åt pizza, frödinges kladdkaka och popcorn - därav mitt "nyårslöfte".
^ ett annat citat från tavlorna





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?